onsdag, november 07, 2007

Tra-la-la

Jorå, jag klarar mig. Jag har fått omändrade förhållanden på jobbet. Det är bra för jag har haft för mycket luft på mitt bord, det har nog alla bloggläsare förstått. Så nu ska jag få det dubbla. Vilket gör att jag inte riktgit hör till den avdelning jag har hört till ett år typ nu. Den tillhörigheten medförde möten med enheten, som inföll varannan vecka och var för mig rätt intetsägande. Men i dag var jag med i alla fall och det var småtrist som vanligt, men jag tyckte om det ändå för det är kul att få vara med. Jag vill vara med på alla fronter. Jämt.

Det är nog därför mitt jobb är så bra, trots allt.

Jag kan ärligt säga att jag vet inte riktigt vad jag håller på med eller vad syftet är, med varken jobbet eller livet i stort. Men hey, det är mestadels jävligt mysigt - så va fan liksom.

Etiketter: , ,

eXTReMe Tracker