onsdag, oktober 31, 2007

Happy Hallowthanksmas!

Nu måste jag uppdatera. Jag har lagat hål i tand (igår), utan bedövning men snabbt och relativt smärtfritt. Nu hoppas vi att det är kvalitet och att det håller. Men varför skulle det inte det? Och så har jag sovit sönder ryggen, igen. Jag har en sjukt ond och jobbig sträckning eller vad det är.

Men jag är ändå på bra humör för några av mina absoluta favorit-människor kommer och hälsar på! Vi ska umgås, trivas och ha kul! Och jag ska vara ledig från jobbet.

Jag har blivit klar med en massiv jobb-ansökan till utlandet som ska skickas idag. Det är ett jobb jag inte vet om jag vill ha på ett ställe som jag kan säga att jag nog inte har nån lust att vara på. Ibland gör man saker utan att veta riktgit varför.

Ja det här var ju inte så djupsinnigt, men jag kan ta det nån annan gång.

Fatta att det är november imorgon! Vart tog 2007 vägen? Jag lärde mig ett nytt ord idag, på tal om det - "hallowthanksmas". Så amerikanskt det kan bli. Perioden mellan nu (Hallow'een) och jul. Kommersiellt sett en påfrestande tid.

Solen skiner! Tack! Hurra!
eXTReMe Tracker