lördag, oktober 27, 2007

Hoppla hej

Jaha. Det går en allmän våg av shape up över mitt liv. Det är jag som har startat den. Tandläkaren, optikern är inbokade. Och i dag tänkte jag att jag skulle passa på att klippa mig eftersom jag bara skulle plocka undan, storstäda, handla, fixa matlådor, gå på kurs samt verkligen vila i helgen. Sagt och gjort. Billigt & snabbt. Ehm. Det blev lite mycket. Jag har knappt nåt hår kvar. En riktgit ynklig liten hästsvans i bak, för utsläppt kan jag inte ha förrän april-maj eller så. Shit!

Ja ja det var väl lika bra, tänker jag. Det var väl ganska slitet håret. Så nu blir det väl bättre.

Och så har jag retat mig på att dispalyen på min för övrgit utmärkta telefon inte funkar. Så jag tänkte göra slag i saken och köpa en ny. En billig. Det är väl också bra, det är bara det att den nya visar inte tid, eller tid för uppringt nummer. Man ser bara vem som har ringt, inte när. På den förra såg man å andra sidan ingenting som det var, så det är ju en förbättring. Och billig var den. Det västa är att det är ett störande knapp-ljud på den här telefonen. ARGH! Det går inte att koppla ur. Vi får se hur länge jag står ut.

Snabba beslut är inte alltid så bra, alltså. Men ibland är det ju viktigast att det händer nåt bara.

2 Comments:

Blogger Ke.Li said...

Gud vad spännande att du har klippt dig! Det skall bli kul att se.

28 oktober 2007 kl. 12:45  
Blogger Tudorienne said...

Hm, ja... kul kanske inte är rätta ordet. Men, jag tror att det kanske är bra för håret. Och det blir nog lättare att använda plattången när det inte är så MYCKET som ska plattas.

28 oktober 2007 kl. 12:47  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker