fredag, oktober 26, 2007

Hål

Men va fan. Jag har ett hål i en tand. Detta enligt en tandläkare jag träffade idag och det får man väl lita på. Jag fick för mig i går att jag skulle kolla upp mina tänder eftersom jag upptäckt bruna fläckar som jag inte kunde låta passera. Så jag tänkte att jag skulle testa City Dental, eftersom det ska vara lättillgängligt, billigt och bra. Jag fick tid redan idag, det är ju super!

Jag blev undersökt av en tandläkare som pratade ryska och han kom fram till att jag har ett hål i en visdomstand. Det var inte så jätteoväntat. Frågan är vad jag ska göra nu. Jag var hos vanliga tandläkaren för ett halvår sen och då hade jag inget hål. Antar att jag borde laga det här hålet. Måste nog kolla lite priser först. Och då är det väl lika bra att gå till tandhygienisten också, när man ändå är igång.

Skönt med fredag, det var inte en dag för tidigt.

1 Comments:

Blogger Ke.Li said...

Dra ut den...

26 oktober 2007 kl. 18:53  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker