torsdag, oktober 25, 2007

Höstdagar

Igår var jag ensam på jobbet, hade inget att ta tag i, så jag ägnade mig åt att läsa en bok. Jag kröp upp i en fåtölj och satt där, hela dan! Helt jävla underbart. Man kanske borde skaffa sig en läsfåtölj hemma. Det här året har jag ju haft en ambition att läsa mer och jag har kommit på att jag gillar det.

Fråga att ta ställning till inom kort: ska jag ha pepparkaksdeg i år? Och bli tvungen att ställa mig att baka. Och ha hembakta pepparkakor till teet.

I dag kom jag på nåt mirakulöst sätt upp ur sängen i den tid jag hade planerat och kom till jobbet mer än en timme tidigare än jag gjort de senaste veckorna. Det är mörkt ute på morgnarna! Men det kanske blir lite ljusare efter helgen.

Shit vad jobbigt det är när de säger håmo istället för homo på tv. Jag vill svimma lite varje gång. Däremot när man säger såsse istället för sosse, då är det bara kul!

Etiketter: ,

eXTReMe Tracker