torsdag, augusti 16, 2007

Back on track

Jag har sällat mig till den förmodligen enorma skara som läser utrikesminsterns blogg. Det kan ju vara intressant att få veta lite om vad som händer. Men hur hinner han blogga? Han lär ju göra det via mobilen. Fast jag har hört att han har en grym simultanförmåga, så han kanske gör det när han sitter i möte.

Själv blir jag bara mer och mer avslappnad samtidigt som jag ligger steget före mer och mer.

Annars blir det mestadels "försöka-skaffa-barn-bloggar" som jag läser, av någon anledning. Det är spänning och känslor på hög nivå.

Jag har masat mig till jobbet idag. Jag har bara trista tv-kanaler hemma, så det här mysandet i soffan är inte så högkvalitativt underhållnade hos mig tyvärr. Jag hade dock en hel del Supernanny inspelat, som tur var. Sen har jag två trevliga events på jobbet som jag vill vara med på, det är mycket därför. Och så tänkte jag mig en liten lunch-meditation.

Etiketter: , , ,

eXTReMe Tracker