måndag, augusti 06, 2007

Berlin?

Jag har aldrig varit i Berlin, det känns som att jag kanske skulle ta och åka dit! Ryanair kan hjälpa till på traven för en billig penning, det är ju bra. Vi får se.

I dag jobbar jag, det går så bra. Känner den sköna vardagslunken komma fram. Det är bra för vardagen ligger där som en oanad möjlighet, nåt för mig att bara sätta igång och fylla med det jag vill att mitt liv ska innehålla. Som en vit färgduk som ska bli skapad till något, av mig. Det är allt bra skönt att ha den inställningen!

Det är ju så med vardagen, att den kan man lita på. Den kommer alltid igen. Det är tryggt och mysigt. Är man som jag så är det spännande också. Jag är bra på att röra om i grytan tycker jag.

Det är strålande sol och varmt. Cyklingen gick bra i morse. Jag har solat på lunchen och ätit frukt. Vardagsvanor! Så bra för hälsan. En liten kopp kaffe sen kanske.

Och jag bestämde mig förut att jag inte längre ska förpesta mina arbetsdagar med att spela bitch. Jag gör det när jag är uttråkad och inte har något att göra. Men av det blir jag om möjligt ännu mer uttråkad. No more!

Etiketter: ,

eXTReMe Tracker