måndag, september 12, 2011

Teorier för dagen

Det händer ju så mycket i världen så man kan ju omöjligt kommentera allt eller ha en teori eller åsikt. Jag tycker inte så speciellt mycket, det är därför det är bra att ha en blogg. Så när jag väl tycker nåt kan jag skriva det, så känns det bra sen.

Den här Ola på Kamratposten blev dömd till böter i ganska liten omfattning. Han vägrade berätta för rätten varför han var oskyldig till att han fått kokain i sig. Det måste ju va nåt sexuellt, tänker jag. Jag visste inte vem mänskan var innan detta hände så min värld har inte ruckats på något sätt.

Annars insåg jag idag att det snart är dags för mitt första föräldramöte. På förskolan. Det är ju inte klokt - att jag ska gå på föräldramöte! Icke desto mindre är det så.
Vad vi ska sitta och skvallra efteråt! sa S.
Och vi måste va snygga! sa jag.

Ni hör, vi har full koll på läget.

Etiketter: ,

eXTReMe Tracker