lördag, augusti 20, 2011

Gräsänka

Ikväll ska S ut på galej och hon tar såklart lillpalten med sig. Han är så fäst vid att ligga i hennes famn och amma. Hon ska ha återträff med sin gmnasieklass. Och jag och dottern (som ska sova vid 19-tiden) är hemma. Vad ska jag göra? Tid för sig själv som dyker upp gör en mest förvirrad, så det här ska planeras.

Hammockperioden är lite överspelad känns det som. Sorgligt. Annars hade jag lagt mig där med godis och min roliga bok som jag läser.

Men om hösten håller i sig framåt kvällen blir det favorit i repris från mitt lite småtrista men mysiga singelliv.

Middag: en avokado i tärningar, kräftstjärtar och sweet chilisås att doppa dem i.

Underhållning: Sex and the city. Såklart!

Gud vad nice det här ska bli!

Etiketter: , ,

1 Comments:

Blogger presens said...

Åh, tack för mattipset!

7 september 2011 kl. 16:10  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker