tisdag, september 06, 2011

Orolig

Surfade på nyheter och fick se det här: En kvinnas blogg blev plötsligt raderad av Google (som äger Blogger). Kul. NOT. Och vad får hon för svar? Nåt jävla goddag yxskaft - SKITSVAR!

Jag har själv blivit av med min mobilblogg. Jäkligt trist, men har inte tänkt så mycket på det. Detta är tydligen inte något ovanligt. Men det är verkligen inte, inte INTE okej.

Och Google kan man inte få tag på, alls. De har absolut inga kontaktuppgifter, någonstans. De har kontor i centrala Stockholm. Men inget telefonnummer, ingen mailadress. Detta är så jävla skärmmande. Tydligen står det i deras användarvillkor att de när som helst får radera allt ens material.

Det är dags att flytta härifrån verkar det som.

Etiketter: ,

1 Comments:

Blogger beacon said...

Google håller jag mig ifrån - de är allt för marknadsorienterade.
Noll omsorg om användare.
När det gäller sökning på web'en använder jag Yahoo - känns tryggt hittills.

Kent Åsberg, Vellinge - http://beacon.se

8 september 2011 kl. 10:00  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker