onsdag, mars 17, 2010

Det Nya Livet

Jo jag har varit borta från bloggen av en bra anledning. Under tiden fick jag en bloggaward,men det vet vi ju alla att nån utmärkelse kanske inte helt var på sin plats. Tack ändå! Man skulle skriva sju (?) sanningar om sig själv, men så många finns nog inte att uppbringa.

Jag var en nattätare.
Jag var en väntare.
Jag var trött, litegrann.

Det är populärt bland medbloggare att rensa i röran och sortera ut. Jag gör tvärtom, jag rör till mitt liv ännu mer och livet belamras av nya prylar. Nya Liv kräver en del attiraljer och och glufsar i sig TID. Det är rart, det säger jag bara.

Mammas lilla trollunge!

Och nej, jag har inte snott bilden från en katalog med sötaste bäbisarna, det är vår egen lilla. Många pussar blir det.

Etiketter: , , ,

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja det är UNDERBART!!!!
Och du skriver så fint att jag gråter. Finaste trollungen och finaste mammorna.

Kram Stina

17 mars 2010 kl. 14:28  
Anonymous Matti said...

Ååååhhh... så gullig :-) Det där gjorde ni bra!

17 mars 2010 kl. 15:44  
Blogger UlGu said...

Så ljuvligt söt.
Kram

17 mars 2010 kl. 17:45  
Anonymous Miljas said...

Har saknat dina betraktelser och roligheter men vilken underbar liten godsak som är anledning! Wow, åå och jättestort grattis, säger jag bara!! /Miljas

17 mars 2010 kl. 18:15  
Anonymous tisalen said...

inte sötast för det är mina men hon ligger väldigt, väldigt bra till i topplistan ;)

18 mars 2010 kl. 16:01  
Anonymous Anonym said...

Hon är så fin!! Underbart glad för er. Fina mammorna med fina tjejen.

Kram

18 mars 2010 kl. 19:11  
Anonymous Anonym said...

Oh,vilken söt bebis. Ett stort grattis.Kram Lena leijon

19 mars 2010 kl. 21:27  
Blogger Bondhustrun said...

Men oj! STOOOOORT grattis! kram!

24 mars 2010 kl. 08:10  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker