fredag, november 13, 2009

Nu då!

Ja jag har suttit och mediterat fram ett blogginlägg i några månader. Så här kommer det. Sanningen är att jag är på ett annat jobb än tidigare. Ett mycket bättre jobb, men det är mycket att göra och jag sitter i landskap. Vilket innebär att jag inte kan (med att) blogga på jobbet. Och när jag kommer hem från jobbet breder Svennelivet ut sig över varenda minut. Så bloggen bara trampar vatten och kippar efter luft.

Kort kan man sammanfatta den senaste tiden med: jobb, matlagning, sömn, umgås och äktenskap & sånt. Bilen går bra. Tacomiddag. Jämföra försäkringar. Renovera. Köpa tapet. Och - ny dator!

Idag är jag ledig. För att jag jobbade hela förra helgen, i Indien. Jag bakar pepparkakor.

Etiketter: ,

2 Comments:

Blogger Ninne said...

gött att du är tillbaka! DRÖJ INTE FLERA MÅNADER NU!

15 november 2009 kl. 10:21  
Blogger En Lisa... said...

Kul! berätta mer om jobbet!

18 november 2009 kl. 14:37  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker