torsdag, augusti 13, 2009

Nu sitter man här ...

... mitt i vardagen. Det funkar faktiskt, bara man lägger sig ca 21 och får åtta timmars sömn. Tur att det är så mycket party och bröllopsresa framöver att se fram emot! Är inte riktigt redo för höstmys än, men snart. Och längtan till nästa sommar börjar komma smygande.

Varje morgon passerar jag Centralstationen på väg till jobbet och idag såg jag hur ett gäng på ca 50 glada japaner som på en given signal började röra sig med sina stora rullande resväskor åt ett och samma håll. Mäktigt.

Precis innan det hade jag gått förbi en sån där snabbmatskedja och fattat beslutet att min jobb-frukost någon gång de närmaste dagarna kommer att bli ett paket mini pancakes med kaffe. Komma i form, whatever. Där har man ju hela hösten på sig att komma i tomtedräkten, det löööööser sig.

Etiketter:

1 Comments:

Blogger Ninne said...

*skrattar*
du formulerar dig alltid så kul, levererar!

13 augusti 2009 kl. 20:18  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker