fredag, april 17, 2009

Stoppa pressarna

Stoppa pressarna, stoppa allt! Och lyssna på det här (som jag hoppas inte är ett 17:e april-skämt): jag ska få en kompensationsdag ledigt för att 6 juni infaller på en lördag.

Jag grundade fredagskänslan imorse genom att gå upp en halvtimme tidigare än vanligt och gav mig iväg på ett spinningpass. Piece of kaka. Sen har det bara rullat på. Utanför lyser solen och den kommer säkerligen skina på mig senare när jag går här ifrån iväg och köper en flaska rött vin och drar hem och grillar. Vi pratar fredagskänsla royale. Och så detta: kompensationsdag. Jag säger då det. Som upplagt för lite tjo, lite tjim.

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Haha, skulle det vara ett 17:e-aprilskämt (hur man nu skriver det på ett bra sätt?) så skulle det vara bra (om än taskigt)! Hur trevligt som helst. Hoppas ni får en härlig fredag med rödvinet och grillen!

17 april 2009 kl. 20:03  
Blogger UlGu said...

Hoppas kvällen blev bra.
Kram

17 april 2009 kl. 23:13  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker