onsdag, maj 14, 2008

Längtar

Jag måste säga att jag ser sjukt mycket fram emot det här. Jag ska se "Sex and the City"-filmen så fort jag kan. Kanske boka biljett redan nu om det går? Undrar om man får med sig S på detta? Det borde gå.

För övrigt så vinner jag maskroskriget, det står helt klart.

Kul att jag har fått så entusiastiska, eller engagerade, kommentarer inför det här med att jag ska skaffa crocs. Men frågan är. Jag menar svarta Mary Janes, att gå runt med dem i trädgården, det är bra snyggt! Men 349 spänn? Hm, vet inte.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag vill följa med.
//S

15 maj 2008 kl. 07:13  
Blogger Barnets mamma said...

Njaa... Den varianten och färgen av crocs kaaaanske går an då...........

Varför tar du bort maskrosorna? De är vackra.

15 maj 2008 kl. 08:24  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker