söndag, januari 27, 2008

Ta-daa!

Jag har inte kunnat blogga i helgen för jag har haft så mycket för mig. Jag har borrat igen. Och igår fick jag för mig att jag skulle "blåsa om datorn" Dvs ta bort allt och sätta dit allt igen. Jobbigt projekt. Mycket, mycket riskfyllt också. Det slutade med att det inte blev nåt av och det var kanske bra.


Däremot börjarde jag rensa upp lite i sladdröran. Det kommer sig av, som jag skrivit förut att jag har ett bredbandsavtal. Och bredbandstelefoni, som för övrigt inte är igång än så ingen kan ringa mig. Med detta följer två nya manicker som ska installeras och det ska dras sladdar. Eftersom jag har en router också så blev det bara för mycket. Så - jag styrde upp och så här blev det:


Innan låg allt på glovet och sladdarna var en enda röra. I framtiden kommer kanske maskeringstejpen ersättas med något snyggare. Lägg märke till sladdhållarna (längst ned till höger tex).

Vad säger man? Hög standard.

2 Comments:

Blogger Ke.Li said...

Verkligen bra jobbat!

27 januari 2008 kl. 23:44  
Blogger Ninne said...

Alright!
Bra initiativ!

28 januari 2008 kl. 21:52  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker