fredag, januari 25, 2008

Hallå!

Varför ringer aldrig nån mig? Det undrar jag ibland. Jag kollar telefonen varje dag när jag kommer hem. Ibland har nån ringt. Det är nästan alltid föräldrahemmet, nån syster eller kanske farmor. Ibland brorsan. Ibland nån kompis.

Men idag upptäckte jag att jag inte har nån telefon längre. För att göra en lång historia kort så har jag bytt leverantör och måste gå och hämta en adapter på ett postkontor imorgon. Well well.

Tur att jag har två mobiler!

Det här med GI tar jag nån annan dag. Mia Skäringer påstår att det funkar, men hon börjar se lite väl tunn ut. Tanken är ju att hitta ett nyttigt sätt, inte en eating disorder. Jag är för gammal för det. Dessutom har inneboende B bakat nåt sjukt goda kakor som han kallar Brysselkex. Har inte ätit nåt så gott sen Kusin K:s kola i julas.

3 Comments:

Blogger Ke.Li said...

Jag ringer dig!

26 januari 2008 kl. 13:41  
Blogger Ninne said...

Ja och jag. Mentalt lite fler gånger än i riktiga livet men ändå. Min bästa ringtid är vid 10-knycket på fm, men nu är ingen av mina 2 bästa ringisar hemma då. F*n.

28 januari 2008 kl. 21:53  
Blogger Tudorienne said...

Mig kan man alltid störa på jobbet...

28 januari 2008 kl. 21:55  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker