måndag, januari 21, 2008

Snart är det fredag igen!

Måndag. Upp tidigt och följde föräldrarna in till t-centralen (eller passade på att åka samtidigt) när de fortsatte upp till Kiruna/Jukkasjärvi. Det är ett äventyr som jag gärna skulle vara med om själv. Vädigt exotiskt!

Själv är jag trött. Tror jag har missat att det är koffein i choklad. På ett fint café som jag tog med föräldrarna till igår drack jag en kopp mycket stark mörk choklad. Gott, men det är nog inte nåt att sova på.

Jag har inte varit ensam hemma sen i torsdags, och det var ju ingen avkopplande kväll direkt. Jag har haft en massa besök och det är ju jättekul. Men lugn & ro som jag är så van vid har det inte varit på nästan en vecka. Men ikväll! Bara jag hemma och inget särskilt som händer. Gud vad jag ska njuta av det.
eXTReMe Tracker