söndag, oktober 14, 2007

Det var den helgen

Fredag - after work med tre av de bästa killarna i stan. Vi åt på det nya stället på Söder, Skrapan. En helt ny liten värld under höghuset där det bor studenter. Lite mer hett än när skatteverket bodde där, skulle jag tro. Det var i alla fall utomordentlgit trevligt. Så trevligt att vi ska göra om det igen om en månad!

Lördag - promenad ut till en massa byggaffärer på jakt efter en hylla att skuva upp i köket. Det gick inte. Sen promenerade jag med min fina bästa Å. Sen middag med moster och kusin + pojkvän och söt hund. Supersoft och trevligt.

Söndag - tog tag i det där med hyllan. 495 spänn fattigare löste det sig på ikea. Imorgon ska B häjlpa till och borra/skruva upp den. Tror det blir bra.

Jag oroar mig förövrigt inte så mycket över det jag inte kan påverka. Låter det vara. Och vet att vi har starka hjärtan, som kan brista litegrann men sen blir det bra igen. Vi fixar det.
eXTReMe Tracker