tisdag, december 05, 2006

Det rullar på ...

Julen närmar sig med stormsteg.

I helgen myste jag med vit vinglögg, som är från landet. Jag skulle ju ha tag på Blossa 06, men eftersom jag är helt oerfaren på det området så blev det inget av med det, jag var nog minst två dygn för sent ute. Bättre lycka 2007 Tudor!

Jag har fått veta att det blir Beach 2007 på Kreta för mig och min klan. Fan vad kul! Jag ska fixa en guidebok och en ny bikini och ny fin form att gå ihop med den. Form på mig alltså.

Jag har fixat alla julklappar utom till syrran + sambo, men det är lätt. Vardagslyx.

Så idag ska jag fixa julkort.

Jag var sedvanligt effektiv i helgen, vilken ordning och reda det är! Tvätta tvätt och stryka. Lagade sex matlådor, ja det är ingen hejd.

Dessutom var jag igång på det andliga planet och mötte min andlige vägvisare. Jag frågade vad han hette (för det verkade vara en han), han hette Tord.
eXTReMe Tracker