tisdag, november 28, 2006

Inte så kul

Nåt som inte är så kul är att inte kunna somna när man har lagt sig. Det hände mig i söndags och jag fick kanske 2,5 timmars riktig sömn natten till måndag. I går kväll var jag såklart supertrött. Och så somnade jag rätt fort. Men sen klockan halv fyra vaknade jag och hade ont i gallblåsan. Det är sånt som händer mig. Dumt nog tog jag inte en värktablett direkt utan drog på det en halvtimme. Sen tar det en halvtimme innan medicinen kickar in, men sen somnade jag gott igen. Lite mör. Och ännu mer mör var jag när klockan ringde vis 06, så jag beslutade att jag skulle sova till åtta och gå till jobbet då, men guds hjälp. Eller helt enkelt stanna hemma om det inte kändes bra.

Det var ett bra beslut och det gick fint att gå upp vid åtta och sen dess har det varit som vanligt, men ovanlgit mycket att göra idag. Så bra, det med.
eXTReMe Tracker