torsdag, november 16, 2006

Fem veckor ...

... exakt är det i dag tills jag åker på jullov. (Men vem räknar?) Syrran och jag längtar till jul. Hon fick en Jul-Amelia av mig igår och ungarna fick julrelaterade serietidningar. Jag hoppas och tror att det gjorde lycka.

Lugnet och harmonin börjar åter lägra sig i min tillvaro. Men, jag är "på tårna" som alltid denna höst. Har dock hyfsad koll på läget. Dynamiken är fortfarande högt på dagordningen.

Förra helgen hände ingenting. Den här helgen händer flera saker. Tro det eller ej, inget av alternativen är perfekt. Men jag ska sluta gnälla inombords och bara vara glad. Det blir kul! Bara jag får sova ut på morgnarna och bokar om tvättstugan till måndag kväll. Ingen stress, tack!

Grundkänslan är ändå trivsel. Skönt. Jullängtan. Tänk att jag har min familj, vad fan skulle jag göra annars?

1 Comments:

Blogger Tudorienne said...

Hm det här skrev jag idag, torsdag, för nån timme sen. Tideräkningen i min blogg verkar vara amerikansk!

16 november 2006 kl. 10:08  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker