måndag, augusti 06, 2012

Minnen

I sommar har jag börjat med en grej som var välbehövlig men som inte riktigt blir av, nämligen att rensa bilder. Jag tar enormt mycket bilder, som tar enormt mycket plats i datorn. Jag är för att fotografera mycket och tar man många bilder är det alltid någon som blir bra. Jag är väldigt glad för mitt bildarkiv, men har inte varit så duktig på att rensa. I augusti 2009-mappen kan man till exempel hitta sex stycken bilder föreställande mina föräldrar och farmor i vår hall. På den vägen är det.

Men nu i sommar har jag gjort det, i alla fall börjat. Och det blir som ett beroende. Jag har gått från 26 lediga gigabyte till 41 och har varit på åren 2006-2008. Nu håller jag på med nådens år 2009. Ett fantastiskt år i mitt liv. Till exempel är det just i dagarna är det tre år sen vi hade ett gäng bloggare här hemma hos oss på lite kalas. Så fint att få en påminnelse om det. Tack för att ni var här och tack för att ni finns!


Etiketter: , ,

eXTReMe Tracker