fredag, april 29, 2011

Obalans

Jag börjar nytt jobb snart och måste jobba med jourverksamhet direkt. Samma helg som vi har en stor familjeträff inplanerad. Det kanske löser sig, kanske inte. Otroligt störande.

Jag har inte deklarerat. Och jag kan inte deklarera utan hjälp från Skatteverkets hjälplinje. Och de har stängt nu, fredag kväll halv tio. Så det kan jag inte lösa förrän tidigast söndag kväll. Suck.

Imorgon åker vi på en liten resa och har inte packat en pinal.

Barnet har varit svårsövd ikväll och har kladdat ned två pyjamasar med välling. S har lyckats söva henne. Det var länge sen jag fixade det.

Etiketter: , ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag har heller inte deklarerat.
Jag har heller inte packat.
Jag ska också ut på en liten resa till helgen - och hör upp nu - jag är rätt bra på att få små gryn att somna.
Låt oss fara mot samma mål.
Pa

29 april 2011 kl. 22:17  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker