måndag, februari 07, 2011

Måndag morgon

Kan Carl Bildt blogga på jobbet så kan väl jag! Men melodifestivalen, där går min gräns. (Och den gänsen heter God Smak.)

Har min sjunde dåliga natt av sju i ryggen. Men äh, det gör inte så mycket. Jag bestämde mig nån gång mitt i natten att det fick bli jobbet en timme senare idag, dvs 08. Tur man har jobbat sig till mariginaler. När jag gick upp ur sängen stensov min söta familj i den. Och när jag skulle gå hemifrån gick jag in och pussade dem. Lillgos låg där mitt emot S med händerna på hennes kudde. Med de varmaste goaste rundaste kinderna och sov så gott.

Det var småjobbigt att gå hemifrån detta mys, men det gick och jag var glad när jag kom ut. Det var ljust! Det, och en massa annat kul väntar i framtiden.

Nu ska jag gå till botten med ett mediakrig och förhoppnignsvis redogöra för här i bloggen. Hoppas att alla får en bra vecka och att arabvärldens revolution också håller sig inom den goda smakens gränser, dvs inga dödsfall.

Etiketter: , ,

eXTReMe Tracker