tisdag, december 14, 2010

Bloggutmaning

Jag hade tänkt skriva lite om hur min advent förflyter. Kanske lite om att jag är trött, går och lägger mig vid nio. Skönt.

Många har hoppat på en bloggutmaning som tar en jäklans massa dar där man ska berätta en massa intressant om sig själv och sitt liv. Kul att läsa oftast, men en sån där kan jag inte hoppa på. Jag är alldeles för tillknäppt och hemlig. Men jag kan göra min egen.

Dag ett. Vem/vilka stör du dig på?

Jag kan inte med Carina Berg och Ann Söderlund. Yiak. Med Carina Berg vet jag inte vad det är. Henne har jag undvikit så länge så jag har glömt vad det var. Antagligen var hon flamsig och fjantig. Ann Söderlund får jag mysrysningar av för att hon är så jobbig och verkar ha det jobbigt. Jag läser hennes krönika i mama och undrar hur det egentligen står till. Förfasas och fascineras på samma gång och är så glad över att min hjärna och hela tillvaro är helt annorlunda. Jag skulle nog ha kunnat utveckla detta ännu mer, men den värsta störningen har lagt sig. Men mig och Ann i samma rum, där tror jag att luften skulle skära sig.

Ska väl tillägga att jag förstår att de båda äger nån slags begåvning på att underhålla som i dagens mediasamhälle funkar. Nej tacka vet jag Ria Wägner.

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh, jag hade glömt bort hur jobbig jag tycker Ann Söderlund är...

//Ke.Li

14 december 2010 kl. 21:47  
Blogger Lisa said...

Kul! Jag gillar lite cynism... men jag gillar faktiskt Carina Berg också, trots att jag inte alls gillade henne näör hon var bisittare till Lanz i P3 för en herrans massa år sedan.

14 december 2010 kl. 21:56  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker