onsdag, november 03, 2010

Att hitta rätt (Romantik?)

Syrran börjar känna sig stressad över att det kanske bara är 50 år kvar av hennes äktenskap.

Jag vet, lite ovanligt att lägga detta till listan över saker att bekymra sig över. Men jag förstår henne, jag har själv tänkt i de banorna. Många människor vet inte vad som händer efter döden och är osäkra på om det finns något efter detta. Jag är inte ett dugg osäker, utan har bokat upp S även i nästa liv. Hon har lovat. Trots att hon inte "tror på sånt" eller ens har en själ.

Det vanliga är ju annars att köra ett par äktenskap per liv. Jag vill köra två liv (minst) per äktenskap.

Etiketter: , ,

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

fint. <3

3 november 2010 kl. 20:58  
Anonymous matti said...

Då har man hittat rätt!

4 november 2010 kl. 17:20  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker