torsdag, oktober 28, 2010

Fyra av allt

Jag har blivit utmanad av Tingeling! Kul!

Fyra tv-program jag ser:
Arga snickaren,
Lyxfällan,
Det okända,
Svenska Hollywoodfruar.

OBS! Jag skäms inte ett dugg för mina val.

Fyra saker jag gjort idag:

Handlat julklappar,
småpratat med en granne,
tänkt om i frågan om att sätta till en våning på huset (vänt från nej till kanske),
chockat min fru.

Fyra saker som jag längtar efter:

Söndagmiddag med HBT-aktivister från Afrika hemma hos oss,
Allhelgonahelg med min familj i hemstaden,
nyårsresa till Skåne/Danmark,
bloggträff i vår! Hurra!

Fyra saker på önskelistan:

Ett halssmycke med barnets namn på,
större familj,
ett bra (bättre) jobb,
drömvinsten.

Fyra saker jag avskyr:

Datorstrul,
jobbiga människor som pratar för mycket och/eller vet bäst (hoppas att jag inte är sån),
när jag har gjort bort mig,
jobbiga försäljare (speciellt såna som attackerar en på stan eller i köpcentrum).

Vem ska jag utmana? Nylsa kanske!

Etiketter: ,

eXTReMe Tracker