tisdag, april 14, 2009

Värdelöst vetande

Haha. Jag är så sjävupptagen. Om det inte har framgått. Jag är så självupptagen så jag tycker det är kul att läsa min egen blogg. Och den är så intressant för det handlar tydligen om ig, men jag har inte en aning om mycket av det som har hänt. Jag har bloggat i tre år och om jag går tillbaka lite och läser så märker jag att jag minns inte ett skit, så det är tur att jag har bloggat. Jag har till exempel sett filmen Speed och tyckt att den var spännnade. Det hade jag inte en aning om.

Sen upptäckte jag en annan kul grej när jag skulle skriva in rubrik. Det kommer fram ord när man bara har skrivit in en bokstav. Det är ju inte så ovanligt i sig, emn det blir lite kul när man sitter på jobbet. Här skrivs det in en hel del obskyra grejer. Jag bjuder på ABC:

Aningens självcentrerad? (Nähä? En bloggrubrik!)
Bra på g (också en bloggrubrik)
CHECK (också en bloggrubrik)

Det händer faktiskt att jag jobbar på jobbet också.

Etiketter:

1 Comments:

Blogger En Lisa... said...

Kul inlägg!
Jag läser gärna min gamla blogg men inte min nya, den är mycket tråkigare. Kanske nästa år?

19 april 2009 kl. 11:01  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker