tisdag, december 25, 2007

Det var det

Det blev en fin julafton tycker jag. Tyvärr torskade jag i familjespelet som vi avrundade med på kvällen. Kanske får revansch redan imorgon.

Julbordet var som vanlgit fantastiskt. Godiset också, efter vårt race häromdan. Den lilla snön var borta, men det är man ju van vid.

Tycker det är synd att syrran inte är här, för att hon jobbar. Men de kommer imorgon.

Det var lagom hysteriskt med julklappar i alla fall. Färre paket i år. ungarna verkar glada och nöjda. Det är jag med!

Egentligen är det ju inte så märkvärdigt. God mat, umgås med familjen och lite extra bra godis. Och presenter. Är det allt? Ja, kanske. Och jag är ledig, gud vad bra det är. Så är det inte för alla. Trist, men nödvändigt. Heder åt alla som jobbar på jul.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Här kommer testet på kommentar. Hur snopet som helst att det är så lätt. Jag litar inte på det! Test igen.

26 december 2007 kl. 10:23  
Anonymous Anonym said...

Är det sant!!! Test igen.

26 december 2007 kl. 10:24  
Anonymous Anonym said...

OTROLIGT!! Det går tydligen.

26 december 2007 kl. 10:24  
Anonymous Anonym said...

Jaha, nu känner jag mig ganska blåst.

26 december 2007 kl. 10:25  
Anonymous Anonym said...

Men glad att jag lärt mig något redan idag. kram

26 december 2007 kl. 10:25  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker