tisdag, oktober 09, 2007

Ytterligt störd

Nu är det fan kris i paradiset. I går eftermiddag fick jag rapport hemifrån om att det inte gick att surfa för att routern var trasig. Sen visade det sig att det var eliminatorn det var fel på. Så efter jobbet gav jag mig ut på stan efter en ny eliminator alt. en ny router.

Det blev en ny router, eftersom det var billigare. Efter några jobbiga om och men blev den installerad, internet funkade i alla hörn och friden lägrade sig.

Men nähä. Efter nån timme var det kört igen. Samma procedur om igen. Det hjälpte inte ett skit. Nu är jag hänvisad till tillverkarens kundsupport. Ett samtal dit kostar 39:- spänn. Det följer inte med någon troubleshot eller bruksanvisning med produkten. Snacka om att jag vill mörda.

I-landsprobelm. De kan putta vem som helst över kanten. Jag börjar förstå våldet i vårt samhälle. Var är utgången? Jag vill hem.

Etiketter: ,

eXTReMe Tracker