tisdag, oktober 02, 2007

Lever vidare

Måste säga att jag fortfarande är trött. Jag är så lyckligt lottad att det inte spelar nån större roll om jag kommer till jobbet 08 eller 45 minuter senare. Det utnyttjar jag den här veckan, för jag är så trött. Det efter helgens fest, som som sagt var helt otroligt kul.

Det är också det att jag berörs helt otroligt mycket av hur mina nära och kära har det. Måste försöka vara cool. Och ha ett lagom avstånd till sånt jag inte kan påverka.

Min egen personliga trend känns positiv. Det är det jag vill fokusera på. Tänka på det jag är tacksam och glad för och det är mycket! Imorgon klockan tre åker jag iväg! Det är kalas hela veckan lång! Först till syrran och den underbara ettåringen, sen Danmark med hela gänget. Fasen vad skoj det ska bli.

Ikväll är det möte med bostadsrättsföreningen. Vi satsar på att få köpa våra lägenheter. Mitt livs affär. Sktibra, för sen kan jag sälja och flytta vart jag vill. Kanske nån helt annan stans. Inte mig emot, att byta liv. Man kan nämligen göra det, man måste inte göra allt som man gjorde i går och i förrgår. Livet går att förändra.

Sen är det kanelbullens dag på torsdag. Hur det ska firas måste man ju fundera på. Själv är jag en sucker för kardemumma, det finns ju inget som slår det.

Inser att om jag ska ha med mig någon packning för veckans bortavaro så är det i kväll den ska packas. Ok, kvällens schema; spinning, brf-möte, spela in House, packa. Måste försöka få in en kopp te där någonstans. Och lite mat.
eXTReMe Tracker