tisdag, september 11, 2007

Kvällen

Jag är verkligen mör. Jag har öst ur mig dyrbar energi i två dagar nu. Men det går fint. I dag tänkte jag på London igen. Men jag bokade inget. Vet inte vad det är för komponent som fattas för att komma fram till beslut. Det lutar åt att jag kommer skita i den komponenten och boka ändå. När jag blir tillräckligt uttråkad. Kanske redan imorgon. Sån är jag. Helt plötsligt drämmer jag bara till och gör det. Såna är de i min familj också, inte alla, men vissa.

Känner mig inte ensam. Det är bra.

Tycker att hösten är ok och njuter av att andra njuter av hösten.Folk som går igång på det här med höst och allt som är mysigt med det, sprider mys åt övriga världen också. Snart kan man börja tänka på jul och advent. Inte än rikigt, men snart. Tankar ska vara mysiga, för de är där hela tiden.

Etiketter: , ,

eXTReMe Tracker