tisdag, augusti 21, 2007

Vad är hosta?

Jaha hosta. Hostan äger mitt liv just nu känns det som. Näedå. Men ändå, rätt störande. Och vad är hosta egentligen, vad handlar det om? Det är så jag tänker när jag har legat vaken typ en timme extra, inte somnar trots att jag är supertrött. Vad handlar det här om? Som om det hjälpte att gå till botten med hur virus påverkar luftrören. Men ibland hjälper det ju att veta.

Jag hostar också på tunnelbanan in till jobbet. Tills jag tog en sån där blå tablett, då slutade det lite. Att det här blir så stort för mig är nog för att jag inte direkt haft hosta förut i livet. Och så tänker jag på när barn(en) har hosta. Då tycker jag så synd om dem så att jag får ångest.

På torsdag kommer mamma, det hade jag helt glömt. Måste köpa lite mat tills dess. Whiskey har jag redan.

På kvällarna nu sitter jag och klistrar in foton från i somras i album, det är otroligt mysigt.

Har inget att göra på jobbet. Gör i stället lite egna hemliga grejer. Plus att jag försöker känna på min energi. Ska försöka se nåns aura idag också. Öva varje dag.

Jag lyssnar på Mika den här veckan också. Blir en jättebra känsla av den och det är viktigt att gå om kring med en schysst känsla inombords.

Etiketter: , ,

eXTReMe Tracker