söndag, augusti 19, 2007

Kurs med Kurt

Nej, inte med Kurt.

I dag var jag första gången på en medialkurs. Man får lära sig om energier, att känna dem och titta på auror. Sen ska vi köra healing också, innan jul. Det gick rätt bra, jag låg lärarens aura och kände i alla fall min egen energi. Man vet ju att den är där om inte annat.

Sen skulle en person sitta i fokus, i mitten. Och vi andra skulle säga allt det som vi kom att tänka på, som vi då kunde fånga upp av den personens energi.

De första två kände jag inget av alls. Den tredje kändes det som att jag skulle kunna känna något av, men fick inte fram något. Läraren vände sig i alla fall till mig och frågade men jag sa att jag inte fick fram något.

"Jag ser att du har något där som du sitter och trycker på så säg det nu."

Jag förklarade att jag kände att jag var frustrerad för att det kändes som att det kunde vara nåt, men att jag inte fick fram det. Varför det? För att det kanske inte är nåt jag är bekväm med att säga, för att jag kanske inte vill egentligen, jag kanske inte riktigt vågar säga vad det än nu är.

Då säger en annan tjej i gruppen, som är syster med hon i mitten, "Det du säger nu, precis sån är hon. Hon brukar säga det där."

Och då kändes det lite som att det var islossning i mig, i miniatyr.

Well well. There you go.

Etiketter:

eXTReMe Tracker