onsdag, augusti 01, 2007

Sommar-mys

Nå det var några dagar på landet. Trevligt. Skönt att ha syster med barn med ut, för hur det nu är så blir jag alltid mörkrädd där på kvällarna. Jag har inget emot att umgås med mig själv, men när mörket faller där så blir jag lite änglig. Tror det beror på att huset är så stort och att jag inte är van vid att vara där, det blir bara några dygn per år.

I morgon ska jag till min hemstad och träffa en gammal skolkamrat, det ska bli jättemysigt. En gång i höstas var jag där och hälsade på henne. Hon hade en liten babydotter, som låg i vagn och vi fikade och sen promenerade vi - i timmar. Vi bara gick och gick, runt i hela stan (som ju inte är så stor). Det var höst men sol, det var väldgit mysigt.

Jag har klistrat in foton i album. Viktig buisness. Nu blir det visst ett glas vin här ...

PS. Väder-tjat i bloggar är inte så hett, men tror ni inte att det ska bli fint väder nu när de flestas semester snart är slut? Tur man har sol i sinne alltså.

Etiketter:

eXTReMe Tracker