måndag, maj 07, 2007

Trött

Jag är lite trött för i natt sov jag superdåligt. Jag vakande flera gånger med obehagliga känslor. Först av en väldigt otäck mardröm som jag inte ens tänker skriva om.

I går var jag trött på flera andra saker. Men efter en stärkande promenad i kvällssolen i min skog och lite bilder inifrån tror jag att jag delvis kan lägga det bakom mig. Och låta coolhet och beslutsfattande ta över. Det får lösa sig. If worse comes to worse, jag har en lösning på allt.

Just nu är jag fokuserad på att orka gå runt och knacka dörr hos grannarna i kväll för att höra vad de tycker om ombildning till bostadsrätt. Spännande kapitel i bostadshistorien för mig!

Veckan jag har framför mig är intensiv. Och den följs av en till intensiv vecka och så kommer det att vara fram till midsommar. Men då kommer lugnet breda ut sig i tjocka lager inbillar jag mig!

Jag har läst ut Pölsan nu, en mycket speciell och bra bok.
eXTReMe Tracker