tisdag, augusti 17, 2010

Vad är grejen?

S har beställt en iphone. Det är tydligen kul, enligt en massa statusuppdateringar på fejjan. Så hon är nog nöjd. Det blir nog bra.

Men det stannade inte där. Nu har hon kommit på att jag också behöver en. Och lägger varje kväll fram argument för att jag ska beställa en jag med. Det sista var "nu ska jag inte tjata mer men titta på din telefonräkning".

Jag har en liten sketen mobil, som ger en liten sketen räkning i månaden. Men allt skulle tydligen kunna vara så mycket bättre. Antar att jag borde låta S få som hon vill?

PS. Ja jag vet, jag är gift med den bästa!

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Ninne said...

S har rätt! Iphone är underbar. J har hållit på så om alla Appleprylar de senaste åren. Iphone, iPad, imac etc. Och det är så rätt!

17 augusti 2010 kl. 20:49  
Blogger Ke.Li said...

Jag vet inte, faktiskt. Jag är nöjd med min pensionärs Ericsson. I alla fall när det är uppdaterad och nypyntad av Telia!

Nu när Äldsta får en mobil i namnsdagspresent den 3:e sep (OBS! Mycket hemligt!), tyckte Mannen att hon skulle ta min gamla och att jag skulle få en ny coolare grej. Men jag vägrade ju förstås och det fick bli en ny till barnet istället.

Alla nöjda och glada!

17 augusti 2010 kl. 21:41  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker