måndag, juli 12, 2010

Halvvägs

Jag trodde jag hade rustat familjen för stranden när jag köpte den praktiska fleccefilten med plastad baksida på Clas Ohlson. Ha ha ha ... Men snälla liksom.

Jo men vi har ju också den mjuka kylbagen, två kylklampar och kylväskan som kan pluggas in i bilen. Det är bra, de håller kylan länge. Och bilen har ett uttag i bagageutrymmet (så då gäller det bara att veta hur man ställer in kyla resp. värme ...).

Men ... parasoll? Brassestolar? Det blev bakläxa kan jag säga. Hittade skitbilliga crocs-kopior på ett ställe i Marielyst, men inga i min storlek. Ibland är det så.

(De som inte gillar foppatofflor av s.k. estetiska skäl har aldrig haft ett par på sig.)

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous matti said...

*formar munnen till ett litet runt och häpet "o"*.

Själv åkte jag bil med min avkomma i dag och insåg att man måste kunna köra bil när man är vuxen. Förtydligande: det räcker inte med att ha körkort, man måste våga använda det också. Apropå konsumtionssamhället då.

12 juli 2010 kl. 21:59  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker