tisdag, februari 24, 2009

Stoppa mig

Rojalistdjävulen har flugit i mig. Jag gick och slog på tvn i lunchrummet och satte upp volymen så att det ska höras nåt sånär till mitt rum. För svt sänder direkt från Slottsbacken hela eftermiddagen. Det kan bli presskonferens, och när de pratar om den, att det förlovade paret förmodligen kommer sitta i samma soffa där Kungen och Silvia satt, då vet jag med säkerhet att jag kommer börja lipa. Jag dör, så pinsamt. Jag har inte den imagen på jobbet, det är bara så. Men kolla det här klippet, jag tycker det är charmigt.

Självklart är jag i själva verket republikan, tro inget annat.

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hmm, ska jag gifta mig med en smygrojalist?

/S - republikanen som nog inte heller kommer kunna låta bli att titta på dem i soffan.

24 februari 2009 kl. 13:46  
Blogger Kapybaran said...

såklart att man tittade!
och smålipade.
att tom toppmedietränade personer tappar fattningen och är förvirrat generat lyckliga... snuttsött!

och schysst av dem att skjuta på bröllopet för att inte krocka med ert! ;)

25 februari 2009 kl. 09:32  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker