fredag, februari 13, 2009

Det kom ett brev...

Sambon ringde mig när jag var nästan hemma och berättade att det hade kommit ett stort rosa kuvert. Till oss. Spännande!

Okej ... ?

En bröllopsinbjudan! Och en stooooor (oval!) chokladkaka från Anthon Berg! WHAT? liksom säger jag som ska försöka få ihop en egen bröllopsinbjudan inom kort. Vad gick den här på liksom? Skitsamma, tjusigt är det. Glada blev vi. Vi ska på bröllop! Hurra!


Sen åt vi fredagsmiddag. Observera Valentine-salamin. Annars gör vi oss inte till för att det är 13 februari. I alla fall inte idag.

Etiketter: , , ,

6 Comments:

Blogger Ke.Li said...

Vem? Vem? Vem?

13 februari 2009 kl. 21:49  
Blogger Tudorienne said...

De här!

13 februari 2009 kl. 21:54  
Blogger Ke.Li said...

Jag tänkte väl det!

14 februari 2009 kl. 09:52  
Blogger En Lisa... said...

Vilken underbar inbjudan! Uppfatar jag det rätt att ni också ska gifta er? Vilken grej - grattis!

14 februari 2009 kl. 10:11  
Blogger Ninne said...

Wow!!! HAr de bjudit typ 5 gäster eller vunnit på triss haha?! Skitcool inbjudan men ni kommer pyssla ihop nåt skitsnyggt.

14 februari 2009 kl. 14:00  
Blogger Tudorienne said...

En Lisa - Japp det är rätt uppfattat! Verkligen en grej! (Och tack!)

Ninne - Sanslöst coolt. Jo, vi ska köra lite mer low key, men det kommer bli jättebra. Tror de kommer ha ca 100 gäster. Som vi...

14 februari 2009 kl. 14:22  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker