torsdag, april 03, 2008

Vårkänsla

Här skulle jag vilja vara nu.

5 Comments:

Blogger Lilla J said...

Jag med!! Jag försöker övertala min sambo att vi ska ta en road trip dit i helgen. Hade varit häftigt! =)

3 april 2008 kl. 20:55  
Blogger Tudorienne said...

Det tycker jag verkligen att ni ska!

3 april 2008 kl. 21:01  
Blogger Ke.Li said...

Menar du allvar?

4 april 2008 kl. 08:30  
Blogger Tudorienne said...

Ja självklart. Det är ju härligt.

4 april 2008 kl. 09:19  
Blogger Ninne said...

alltså, har vi inte varit där tillräckligt? Men en på mitt jobb har en sökare i fickan som piper när ornitologerna har skådat nåt i nån buske nånstans. Han är med i nån sorts fågelförening.

Och när vi skumpade fram på savannerna fick vi akutstanna då o då för att vår lärare (också insnöad på fåglar) såg nåt fjädrigt nånstans.

I Don't get it...

4 april 2008 kl. 11:33  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker