torsdag, mars 20, 2008

"London dates are still a possibility"

Oh dearie me vad jag har städat och vad fint det blev. Öppnade en flaska rött och firade lite. Har också avverkat ett styrelsemöte med brf:en. Men inte skrivit protokoll, det får finnas gränser.

Ledigt! Skönt. För här ska firas! Imorgon ska jag och min bror gå och handla ungefär en miljon grejer. Sen ska han steka köttbullar och jag baka en absurt god kaka som kallas Roberto's. Det är en påsktradition. (Innan jag går och lägger mig måste jag lägga russin och hackad torkad aprikos i blöt i någon trevlig sprit - inte glömma.) Sen kommer syster + familj. Mer rödvin.

På påskafton kommer moster + två kusiner. Då ska hela mitt hem möbleras om så att det blir ett bra långbord. Det kommer bli fabulous.

På tal om fabulous, så längtar jag efter att de här ska släppa biljetter i London och att det blir Sverigepremiär på den här. Sån är jag.

Stå på mina små!

1 Comments:

Blogger iNina said...

Skål. Dricker också precis rödvin...men har inte städat...det skricker vårstädning i vår lägenhet men herregudvadjaginteorkar....

Hoppas du får en underbar påsk med släkten och att resan till London blor av...ohhh vad jag är sugen på London!!!

Kram.

20 mars 2008 kl. 22:14  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker