onsdag, mars 19, 2008

Social

Jag har tagit mig ur deet där vår-vinterdeppet med en enorm social ambitionsnivå. Till att börja med blir det påsk hemma hos mig. Påskbordsrätter snurrar i huvudet. Till påskbordet blir vi 1, 2, 6 ... kanske 10 pers. Och en hund. Jag måste alltså möblera om. Eller bygga ut.

Sen har jag skakat liv i en sedan länge avsomnad social fd jobb-tråd. Vi ska ses några fd kollegor som för några år sen hade omåttligt kul ihop.

Och efter det är det bloggträffen. Det känns ungefär som att jag ska åka till Hollywood och få träffa berömda filmstjärnor. För det är vad de är för mig, stjärnor. Det är så spännande så jag tror inte att det har hänt mig nåt så spännande sen jag vet inte när.

2 Comments:

Blogger Kattmamman (a.k.a. Bridz) said...

Filmstjärnor?!? Haha

Jag hoppas att alla inte ser ut som filmstjärnor också, för då kommer jag att känna mig riktigt grå. Ute i vimlet har jag inte varit på hur länge som helst. Hur ska man klä sig?

Du förstår vilka problem jag har va? ;-)

19 mars 2008 kl. 15:21  
Blogger Anna said...

Ja, själv har jag långt, svallande blankt hår, innehar måtten 90 - 60 - 90 och går alltid i guldsandaletter. Och pussar i luften så fort jag ser folk.

Det är jag det

Eller inte :-D

Fasen vad roligt det ska bli. Ska bli fullkomligt ljuvligt att träffa alla... iiihhhh

20 mars 2008 kl. 20:37  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker