fredag, november 09, 2007

Tack Gud/Allah/Moses/Johannes/Tor & Oden och allt vad de heter För Att Det Är Fredag!

Whatever. Det enda som är viktigt nu är att det är fredag. Och att jag har en after work inbokad med några schyssta grabbar, på ett tjusigt ställe på söder.

Och att det är lördag imorgon och jag är bjuden på bruch hos ett par där man alltid får sjukt god mat. Och att det sedan är söndag och då ska jag förmodligen fika med min syrra som är i stan.

Och att alla mina nära och kära är friska. Det är uppenbarligen ingen självklarhet.

Och uppräkningen av förmodade existenser i rubriken är såklart bara för skojs/syns skull. Jag säger som Charlot "Det är jag som får det här förbannade klotet att rotera och jag finner mig inte i att det snurrar åt fel håll."

Det Är Så Det Är, mina vänner.
eXTReMe Tracker