måndag, augusti 27, 2007

Vad är vad och No bullshit

I helgen har jag fått chansen att jobba rätt hårt på att älska mig själv trots att jag inte är perfekt. Det händer att jag gör fel. Jag tror att det är det svåraste man kan göra, att verkligen tycka om sig själv. Jag tror jag har lyckats hyfsat, även om jag inte dirket är i mål än. Hoppas att måndagen kan bidra med lite upplättande känslor.

Jag är glad för att jag har den analytiska förmågan som krävs för att förstå vad det var som hände när det blev fel. (Kan verkligen inte gå in på det närmare.) Att kunna gå till botten av en situation och se vad som ledde upp till den.

Sen är jag oerhört glad över att det finns personer i min närhet som kan lyssna och också förstå. Som säger att jag inte ska vara för hård mot mig själv, som vet att det är det jag brukar vara. Att jag har personer i mitt liv som fattar att det enda som är viktigt just nu är att jag får höra att jag är älskad.

Etiketter:

2 Comments:

Blogger Ninne said...

ehe jag var nog inte en sån. Men jag älskar dig!

28 augusti 2007 kl. 21:59  
Blogger Tudorienne said...

Detsamma. *kram*

28 augusti 2007 kl. 22:01  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker