måndag, augusti 27, 2007

Celeb

I dag var jag i Gallerian med en kollega. Jag såg en kille från min hemstad, som råkar ha blivit typ världskänd pop star. Han är flera år äldre än mig, men jag tror han kände igen mig faktiskt. Vi typ nästan hälsade.

Ja men va coolt. Grejen är att jag skulle kunna skriva en hel krönika om saker jag kommer att tänka på i och med det, men orka.

En annan grej. Jag är, trots att jag minst är normalbegåvad, otroligt konstig när det gäller stavning. Det blir bara fel med tangenterna. Jag vet hur ord stavas, det är inte det. Fingrarna racear liksom om varann. Väldigt störande. Alla bokstäver som ska ingå i ordet kommer med, men i fel ordning. Första och sista bokstaven är i allmänhet rätt dock. Fram tills alldeles nyss. Jag har nästan börjat vända ut och in på ord. Eller skriva dem baklänges. Vad kan det tyda på förutom att jag har väldigt bråttom? Är jag typ Rainman eller? Näe...!

1 Comments:

Blogger Ninne said...

alltså jag fattar inte. VEM ÄR DET???

28 augusti 2007 kl. 21:58  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker