tisdag, maj 15, 2007

Det är nånting

... med bloggandet som inte funkar, ska försöka lösa det. Vet inte hur jag vill ha det.

Läser en massa "skaffa barn"-bloggar. Mest om folk som har svårt att få barn. Kan sitta på jobbet när det är lite att göra och läsa igenom hela bloggar och gråta. Det är så gripande. Folk som inte kan bli med barn och så till slut så blir de det. Då gråter jag.

Läste ett gravid-besked idag och blev jätteglad, har följt den tjejen ett tag och vet att hon har kämpat svinhårt. Har ingen aning om vem hon är men jag blev så glad. Hoppas att allt går bra.

Magen läker bra, jag känner mig lite konstig men det beror nog på biverkningar av morfin-derivaten. Har slutat med den, den var äcklig. Jag blev mysko av den, usch. Nu kör jag bara med Alvedon.

2 Comments:

Blogger Bondhustrun said...

jag hoppas att du inte slutar. Jag läser och läser!

15 maj 2007 kl. 19:18  
Blogger Tudorienne said...

:-)
Nej sluta ska jag då inte.

15 maj 2007 kl. 22:11  

Skicka en kommentar

<< Home

eXTReMe Tracker