måndag, april 23, 2007

Det säger swooop

Nu har våren börjat säga swoosch eller hur det nu låter när tiden swischar förbi. Och kul är det!

Det här är lite vad som har hänt:

Jag har haft kamerapanik. Men jag köpte ett stativ, det kändes som en bra investering. Jag har fotat och fotat och fotat. Kroppsterapeuternas årsmöte i Nynäshamn. De är trevliga människor.

Jag har varit i Paris. Eiffeltornet glittrade så vackert. Jag tror att man kan bli beroende av den staden. Je t'aime Paris.

Min syster har börjat blogga. Det är nästan det bästa av allt! Mina syrror är smarta och roliga och bra på att uttrycka sig, det är så kul att läsa vad de skriver. (Den ena har redan en barnblogg.) Nåt av det bästa är att de hör till den försvinnande lilla minoritet i världen som kan tänka själva. Så skönt och befriande.

Och så har jag blivit bjuden på klassåterträff eftersom det är 15 år sen jag gick ut gymnasiet. Blandade känslor. Men jag ska nog åka, nyfikenheten är det största av allt.

Jag har nu bestämt mig för att jag ska starta ett företag. Det är ett fotografi & textproduktionsföretag. Filustus media ska mitt företag heta. Oui oui.
eXTReMe Tracker