måndag, januari 29, 2007

The lady was a tramp and she just wouldn't shut about it

Om den rubriken ändå vore en julgranskula! Jag skulle ha den framme året om!

Min föräldrar är roliga. (Nu bytte jag ämne.) Pappa har sagt att han tycker att min kusin som bloggar är narcissistisk. Och att folk som bloggar i allmänhet är narcissistiska. Denna åsikt har han sprididt vidare till mamma. Jag bara skrattar.

I går frostade jag av frysen. Och så gjorde jag fem matlådor på en del av frysvarorna jag hade där. Och åtta portioner grön soppa som jag ska ha till kvällsmat. Damn I'm good!

Imorgon ska jag på min första rättegång. Helst skulle jag slippa, men jag överlever nog. Jag kommer inte ihåg om jag är vittne eller målsägande, men efter ett samtal till tingsrätten har jag kommit fram till att jag nog är vittne. Det gäller att ta med sig förströelse skulle jag tro. Polisen har sagt att den tilltalade inte är kapabel till något fysiskt våld, men det litar jag ju inte på. Med tanke på att han är gravt psykiskt störd så känns det här inte så lockande. Utan mer läskigt.
eXTReMe Tracker